Saturday, June 4, 2011

pons , oviduct , kawen !


hari ni exam practical ke-3
practical histology
practical ni bukan mcm 1st year taon lepas
tgok slide pastu tros blah
tp taon ni kitorang diwajibkan lukis time practical gak
2 lukisan
1 CNS 1 H&E

dipendekkan cite
slidenye alhamdulilah
lukisan nye hmphhhhh
dapat2 paper tertulis 'Fallopian Tube'
selak belakang tulis lak 'Inferior Level of Pons'
memang masak lah
fallopian tube a.k.a oviduct a.k.a uterine tube tu tak susah
tapi pons tu mmg satu masalah
kepada doctor histology gua ,
maaflah jika lukisan gua td tak macam dalam buku lukisan
sebab target dapat spinal cord
tu tak amek endah pons2 ni hoho
ape2 pun alhamdulilah , hanya mampu tawakkal
lepas ni dah tak tengok slide2 normal dah
slide penyakit2 saje . welcome to 3rd year !

owh hari ni gak ade majlis kawen kat arma
ustaz Hafiz Abdullah , floormate aku yg kawen
sedap makan nasi minyak tadi hehe
tahniah ustaz Hafiz !

n.b


- minggu ni demam teruk . thanx banyak2 kat geng2 arma merangkap akak2 n abg2 yang sangat concern. Im , Azfar , Khairul , Ayie , Akmal , Capek , Haziq , kak Aten , Kak Dirah , Yusra , Erin , Lala , Behe , Julia , Piqa . korang mmg buat aku taknak pindah kuar dari sini lah !
- lepas ni time exam taknak duduk dekat2 dgn dak nigeria . macam2 kerenah , tak reti senyap.
- practical anatomy rabu depan . ini subject kegemaran gua. siap sedia dengan skull masing2.
- rambut panjang ni memang akan hilang tak lame lagi .
- dah 2 kali g majlis kawen kat arma . agak2 aku bile lagi eh ? =D


pyloro-duodenal junction . slide paling konfius tadi .

No comments:

© Templates Deisgn by | Nurulchumel Design