Friday, November 5, 2010

selamat tinggal zaman bujangku



tajuk entri kali ini sungguh kontroversi 
yg boleh membuatkan family aku bace terkejut bile tau aku nak kawen
tp itu bukan faktanye (aku baru 19.muda lg !)
tadi aku baru je pg majlis kahwin Ustaz Rafi
majlis die wat kat arma
dan aku sebagai pnghuni arma turut same meraikan majlis nih (padahal sbb dpt makan free haha)
walaupun x wat besar-besaran majlis nih
tp ktorang ttp rase enjoy
bukan sbb lauknye sedap ye
tp sbb ni majlis kahwin pertama aku pg kat mesir nih
*aku bile nak kahwin ni hoho* 





sebelum majlis bermula



amek gambar dulu



ha ni lah pengatin2 perempuannye haha
arma girls jd pengapit ? :D



pengantin sebenar 
*happy sungguh ustaz Rafi ek hehe



silat harus ade beb





selamat pengatin baru ustaz :)





danial abg jayyid jiddan kite pun ade weh haha



sebelum & selepas



kitorang 3rd year azhar & ain shams :)



yg tengah ckp tu ayah Ustaz Rafi 



mase yg ditunggu2 . makan !









sape ckp kat mesir xde band ? haha



kompang pun ade weh



nampak x skang sape yg lapar gile ?
haha



jgn segan2 Ustaz Qaiyum















tgok dentist kite sorang nih
*sorry As haha



anak sape yg sesat nih





bergambar dgn pengantin






sempat bergambar dgn Dr Asyraf gak hoho



mase bermain tamat !
mase untuk pg tuition jom2

n.b

-malam ni nak sambut bezday abg Hafiz lak :)
-esok ade program Glow with Flow dgn junior2 1st yr same2 dgn Nasibah n Nadia . cuak .



No comments:

© Templates Deisgn by | Nurulchumel Design