Sunday, April 24, 2011

korea mari

cakap nak berapi
xnak update blog lg la ape la
tapi akhirnya aku kat sini lagi
bercucuk tanam kat blog yg berhabuk sudah ni
tengok tajuk kompem orang ingat nak cite pasal international day ASU rabu lepas
tapi tak
sebab dah ramai orang update blog pasal benda tu
nak tau sile ke blog mereka lah hehe
skarang nak cite pasal minggu yg penuh dengan keputusan
contoh
selasa , kuliah 8 pg - 11 pg
tapi ade kelas tambahan anatomy pukul 11
abes je psycho masih tertanye2
nak pg ke tak kelas anatomy
perangai ni sangat buruk
patutnye takpayah tanye pegi je
tapi melihatkan ramai kengkawan yang balik menanmbahkan keinginan untuk balek gak
kerana teringat harapan rakyat n9 yang inginkan doctor keluaran mesir yg baik
akhirnya aku pg gak . tahniah !

international day , rabu
kelas 9.45 - 11.30 , practical biochemistry
time ni memang kalah
revision urine test dibuat dengan nak taknak
siap bahagi2 experiment dengan orang lain
perangai buruk diri sendiri
petang lecture 2 - 5 , 1st lecture anatomy , Kidney
petang nye gak ade persembahan
tapi lepas fikir balek
international day memang setahun sekali je ade
tapi aku nak 2nd year ni seumur hidup sekali je huh

balek kuliah pukul 5
ade tusyen biochemistry dr aiman malamnye
still bertanye nak pg ke tak
tido pun sodappp penat2 nih
tapi akhirnye kelas batal
tak sempat nak tgok keputusan buruk aku hoho


2nd term tak banyak quote2 best dari doctor
cume ade soalan2 pelik dari rakan sekuliah

"kenapa minah arab tu asyik senyum kat kau je?"
"tula weh.aku taktau nape facial nerve aku leh control facial expression arab tu.hebat tak?"

"doctor ni ajar x best la.asyik mengantuk aku"
"cube ko pg mngajar.tgok brape ramai org tido lak"

"knape kau macam lagi tinggi nih?"
"tahla.aku rase aku still belas2 lagi lah.bleh grow in height lagi"

"kenape nak emo?"
"mamillary bodies control recent memory and EMOtion.alhamdulilah aku ade mammilary bodies yg still berfungsi"

*jawapan soalan2 kat atas aku tak jawab direct haha

doctor2 1st year yg kembali mengajar 2nd year :

Dr Azza Kamal
Lower Limb , Abdomen (Superior Mesenteric Artery & Inferior Mesenteric Artery)
*tak boleh lupe doctor kesayangan nih.oral best terbest tahun lepas !*

Dr Sahar
Blood , Endocrine (Thyroid and Parathyroid)

Dr Enas
Autonomic Nervous System , Endocrine (Suprarenal)

Dr Samar Kassim
Protein , Nutrition & Health , Obesity , Vitamins
*doctor 1st mngajar tahun lepas.nasihat pertama:
"if u come late to lecture , please do not use front door.it will disturb our lecture"

n.b
-cuti buat aku makin malas.cepat pg lukis histo !
-gambar profile baru disalah anggap.haishh
-geng arma sila turun bilik tutorial petang nih.debate semifinal yeahh
-exam histo sabtu lepas ok.lg 3 sabtu exam biochemistry,anatomy and physiology. mohon doa semua.




1 comment:

namika asuhara said...

knapa tajuk entri ni korea mari?

© Templates Deisgn by | Nurulchumel Design