Tuesday, July 6, 2010

hari me'release' tension



lepas berhempas pulas dgn 2 paper sebelom ni,ktorang decide nak g kuar mkn2
cadangnye nak g buka puase
tp pkul 9 mlm baru nak pg
disertai sume budak ain shams 1st year @ ARMA kecuali Khairul,Julia n Behe
naik bus ke pizza king,abbasiah
7 laki + 5 perempuan


mari jalan2 ke pizza king~
kak aten : dey tunggu la aku !
erin : cepat la kak aten.lapar giler ni .


lelaki2 macho ARMA


gadis2 ayu ARMA
lala : aku lapar ni stop amek2 gmbr weh !
erin : xpe lala.tiru cam aku ni.mkn2,gmbr ttp gmbr. haha
kak aten : copek la amek gmbr ha.aku da lapar nih .
kak dirah : cover ayu cover ayu .
yusra : lala sabar la.amek gmbr skejap je pun .


kitorang budak 1st year ain shams @ ARMA !


bile pizza da sampai
aku : aku nak pizza itali 1,seafood 1,peperoni 1, korang mkn yg lbh2 je k haha.


kek ni erin yg blanje.jom2 mkn banyak


ketika  yusra tgah boring
aku : yusra,ko nak ke x pizza tu.xnak bg aku.lapar ni 1 hari x mkn .
yusra : nak la ngeng !


okehhh .
da knyang ni.
jom exercise jalan kaki balek ARMA .
p/s : pose lala ini hanya dibuat sesaat sebelum butang kamera ditekan ye .


dah dah la tu korang.ni last shot.
nak sampai ARMA da ni.
kang kantoi ngan ustaz2 kang.muahaha
*pure2 x kenal korang*

best giler mlm ni
sbb dpt release tension exam
skang mase untuk study anatomy
untuk dpt mumtaz~~
amin .

No comments:

© Templates Deisgn by | Nurulchumel Design