Thursday, September 9, 2010

raye kat malaysia tahun nih ~

walaupun terase cam mls nak update blog time last day ramadhan nih
tp update gak ar 
lupekan perasaan emo (rujuk post sbelom nih)
kat sini nak ucapkan selamat hari raye kat sume
papa , mama , akak , abg normi , angah , abg zaki , alang , abg nas , ateh , yin , icap , ifan , dina , nadrah , khayra , amsyar , nia n arissa
maafkan seandainya diri ni byk buat salah ngan korang
aku yg degil nih kompem ar byk sakitkan hati org kan
harap raye taon ni lg meriah sbb is da balek tmbh lg dgn khadiran 2 org anak buah baru
x lupe gak utk dak2 kelas 1 durian 1998 sk seksyen 18 shah alam (aku da x ingt da muke2 dorang nih)
dak2 sk taman sri mawar (1999-2003)
dak2 smka sheikh haji mohd said (shams) (2004-2008)
dak2 yg same PITT 09/10 ngan aku
dak2 BTN ngan aku
yg ade kat mesir,morocco,jordan,beijing,uk n jerman
dak2 kuliah tibb ain shams dari 1st year smpai 6th year
dak2 medic n9 (khuz,akmal,bo,esan,capek,kinah n zaiha)
kawan2 yg aku knal kat fb
n yg knal aku tp wat2 x knal haha
aku susun sume carpal,metacarpal,tarsal,metatarsal n phalanges (hehe) aku nak mintak maaf kat korang sgt2
seandai aku ade wat korang sakit hati ke
biase r aku kan suke tego direct2 je haha
tindakan2 aku yg korang xsuke
harap lupekan la ek
slamat hari raye sume !


ni gmbr aku time aku smbut raye kat mesir taon lpas
byk lg gmbr raye nti aku letak kat recap seterusnye 







No comments:

© Templates Deisgn by | Nurulchumel Design