Thursday, September 30, 2010

dari senawang ke tampin

lame rasenye da x menuai kat blog nih
bkn pe aku malas giler sbenanye manjang busy je
nak beli tu ni nak jumpe die mereka dan beliau
yela malam ni nak fly da balek mesir
setelah 2 bulan dan beberapa kilo ditambah kat msia haha
aku akhirnye akan pulang ke tanah tercinta (cehh)
nasib baik la kuliah x start lagi
dengar cite sabtu ni start
macam menanti kepulangan aku je kuliah ni hoho
tapi tu bukan aku nak cite
cite sal kuliah ni nanti2 la
skang nak cite kat mane aku ddk dlm tempoh 2 bulan kat msia ni
utk org yg kenal aku mungkin tau umah aku kat senawang tu
tapi actually,family aku da pindah tampin
sbb ayah aku dah naik pangkat wohooo
da lame da pun sejak bulan 4 lepas
time aku tgah exam rasenye dulu -_-
ok2 jom2 tgok camne agaknye umah baru nih
p/s-i took these using my new nikon D3000 :)























































n.b

-sorry xde caption kali ni.sbb nak cpt.pasni nak g airport
-ni post terakhir dari malaysia :(




















No comments:

© Templates Deisgn by | Nurulchumel Design