Tuesday, February 15, 2011

selamat jalan mesir

9 Ogos 2009
tarikh keramat yang aku xkan lupe sampai bile2
ni la tarikh aku dan rakan2 yang lain sampai ke bumi bertuah mesir 
banyak pengalaman aku dapat dari bumi anbiya ni
pengalaman pahit , manis , masin , tawar dan segala yang boleh dirasa taste bud ini
mesir gak lah yang buat kan aku jadi lagi matang
aku bukan lagi iskandar yang dulu menurut kata sahabat2 yang dah lame x jumpe
xtau la aku makin teruk atau sebaliknye
kebanyakan ckp aku dah berubah
bukan je dari pemakaian yg makin stylo kata mereka segi pemikiran
malah segalanye *cehh ayat novel kuar dah
time malam2 camni la masa utk imbas kenangan2 lame kan kan haha



jaulah time mula2 sampai mesir
sphinx
owh time ni x biase lg dgn panas mesir
tp skang dah ok (kot) hehe


haa ni la kawan yang aku rapat sejak pitt dulu
waliff name diberi
serius kawan yang baik
walaupun cuma kenal beberapa bulan kat pusat dakwah
tapi cpt je kitorang rapat
sume sbb kau tegur aku dulu walip
kalau nak tunggu aku start mmg susah lah
aku kan ego tinggi setinggi ketinggian haha
tapi seriuslah
rindu kat kau lah
bile nak turun mesir ni
kalau kau terbace ni dtg lah mesir eh
ingat lagi dow time kite kuar makan2 kat sabiek dulu
yang jerit2 malam2 tu
haha mmg xleh lupe lah
harap kau bace la ni
wpun kau bz 
yela nak jd ustaz lepasan jordan yg berjaye kan
hehe



time hantar dak2 jordan kat mator
serius sedih time ni
sbb tnggalkan org2 ni
walip-soul mate wo0o !
syuk-kawan skolah rendah dulu.jejak kasih kat pusat dakwah hehe
fifi-baru kenal tapi sorang yg cool
amir-senior kat shams dulu. :)
dayah , zureen , amrah - thanx for the books.buat aku minat anatomy smpai hari ni )


PSMB
kumpulan abg zu
kumpulan terbaik yeahhhh



1st time pergi carrefour dgn abg fer , abg bob n abg zu
tapi tahun ni aku dah pndai pergi sndri
thanx to them :)


sambut bday bo !
kitorang berenam mmg xleh dipisahkan kan
*kelakar muka masing2 time nih


open house tingkat 3
disinilah ukhwah bermula ececeh


raye aidilfitri pertama di perantauan
walaupun x mcm msia
tapi ukhwah kat sini mmg buat x rase mcm kat luar negara 


aidiladha
sejak dtg mesir aku makin suke pakai jubah
kat msia mcm x pernah pakai
satu transformasi




bila kami tension study , masa untuk bowling !
walaupun x hebat tapi xde la nombor last hahaha


inilah dewan kuliah kami
macam2 benda jadi kat sini
paling best bile time dr faten ajar time 1st year dulu
sume org akan duduk sejauh2 yang mungkin
kerana xnak dijadikan model dr faten
aku pernah jd skali kot haha
jadi tight junction
aisehh smpai skang xleh lupe kot
paling best bile dr sanaa eisaa yg masuk
sume akan duduk rapat2 (selama ni x pernah kot)
dan pkai baju yg x prominent
sebab doctor sanaa suke tnye soalan2 aneh
dan suruh bgun n soal name lagi
aku yang berani ni gak pernah sekali terjawab soalan die
tapi die x dgr bile aku sebut name
dan keluarlah name yg pelik dari mulut die haha
kat sini gak la banyak ilmu yang aku dpt
dari ilmu medic dan berkaitan dgn hisup
pernah sekali dr magda ( fav doctor beb) tayangkan gmbr indo mee
dan bgtau kesan2 tak baik die kat manusia
sume insaf sekejap 




winter break pertama kat mesir
n kitorang habiskan masa kat bahriyah oasis
sangat sejukkk


benda paling menyampah buat kat mesir
renew visa
kitorang berjaya pecah rekod pergi kat jawazat 6 kali
gmbr hanya cover gembira ye


gmbar lepas habes midyear exam 1st year
masing2 gembira nak winter break


sambut musim bunga kat fayoum
first time tunggang kuda beb
cuakkk :P


walaupun mereka ckp jgn upload
tapi aku dah upload haha
gmbr time asfad 2010
kitorang buat persembahan 'lagu gembira'
serius kelakar



final exam tamat !
saat paling best
x sabar nak balik malaysia yeahhhh


summer break skejap kat mesir
kitorang (yang masih belum balik) decide nak g maen boling
best
sbb aku strike banyak hahah


dr hafizudeen belanje sempena bday beliau hehe


lawatan ke port said
tujuan utk beli sweater
tapi akhirnye hanya window shopping hehe


hari anugerah ARMA
makan free lagi haha


sempena aidiladha ni
ketua batch decide nak wat kenduri kesyukuran
makin bertambah rapat ukhwah batch kitorang
:)


paling xleh lupe gak
kanak2 n9 mains kuar makan setelah sekian lame x kuar same2
gmbr kat pizza master abbas el-akkad
tgok lah sape yg cdngkan
x pom pam kan kan haha


cikgu mukhnisah (cikgu chemistry) dtg mesir !
ajak makan kat rumah die yang sungguh lawa hehe


tempat lepak paling best kat ain shams
kitorang panggil tmpat ni square
tapi batch laen xtau pun
nampak sgt batch kitorang skali lagi buat benda baru kan hehe
owh makan faveret plak ialah
batotis ketchup,bitiban,bilbid dan kreb ! :D


jadi rapat dgn mereka kerana kami family arma
susah senang same2 kan
gmbr time hantar julia balek malaysia utk operate
nanti balek mesir same2 ok juju :)




gmbr lepas habis mid-year exam 2nd year
sehari lepas start nye rusuhan kat mesir
paper last anatomy
mmg wajib amek gmbr sbb ktorang pntingkan ukhwah ! hehe

rindu mesir dah ni haishh .

n.b
-kerajaan harap cepat bagi lampu hijau utk ktorang balek mesir
-kuliah tangguh ke 27hb . 20hb ni revision je
-Lady Antebellum's Need You Now mmg layak menang grammy hehe










No comments:

© Templates Deisgn by | Nurulchumel Design