Tuesday, June 8, 2010

i'm going home !

Isnin,7 Jun 2010
7.01 p.m

teet..teet !
tibe2 handset ke-2 aku berbunyi.handset yang aku gune no celcom yang aku bawak dari msia.handset ni khas untuk family aku msg2 aku kalo ade pape hal.

2 msg dari papa.

"dah start cuti ke?exam bile start?"

lagi 1;

"kalau cuti lame,papa rasa lebih baik is balik je msia untuk renew pasport tu.lepas tu baru balek amek exam."

whaatt?! mimpe ke ape aku ni?ayah aku suruh balik msia skarang.bulan jun??!!giler ahh.sape xnak kan.balek msia tu.lg awal dari orang laen lak tu.sape yg xnak tu mmg org plek ah kirenye.tapi aku pikir balek.kalo aku balek msia,kompem2 la aku x study nye.exam lak tnggal lg 2 mnggu je ni.lalu aku pun dgn sdhnye reply la balek;

"xpe la pa.byk bnda nak kene study.nanti kalau balik takut x cukup masa lak nak study" ;(



memang aku x tipu.banyak lagi aku kene study lagi.tgok jela bilik aku dah tau betapa busynye aku nak dekat2 exam ni.sampai malas nak kemas ! haha.
jadual aku yang aku dah susun baekk nye
lak lagi mengehadkan aku untuk pergi ke mana2.(sape suruh buat jadual yang giler pack,kan?padan muke.haha)

xpe2.esok aku dah nak pergi beli tiket kat tahrir.hehe.




Selasa,8 Jun 2010
10.30 a.m
Ain Shams University

hari yang ditunggu2! nak pergi beli tiket ! semalam dah kol maryam untuk kompemkan pukul  brape nak pergi tahrir.then die cakap dalam 10.30 camtu.okela.pkul 10.30 aku da muncul kat depan ain shams tu.kol maryam,die cakap die still kat abbas el akkad lagi.okeh xpe.lgpun aku nak pg sarapan dulu.tnggu punye tnggu,pukul 12 baru la muncul maryam dan sharifah kat mahattah demerdash tu.






setelah sejam setengah baru muncul budak 2 orang ni.

"lame tunggu?"

"takde la.sejam setengah JE."

(sempat lagi cover macho nih.walaupun sangat letih menunggu.thanx maryam n ipah !)


then barulah kitorang naik metro dan pergi ke Tahrir.sampai Tahrir pergi travel agency tuh and belilah tiket yang ade kat tangan aku sekarang.



"akhirnya aku dapat tiket balik! setelah buat c is tnggu sejam lebih.muahaha"

"sabar jela.nasib baik mood tengah baik harini."








No comments:

© Templates Deisgn by | Nurulchumel Design