Sunday, August 15, 2010

arrrghhh


da lame rasenye aku x post something kat blog nih
bkn pe skang ni bz memanjang le ecece
padahal xde bz mane pun
skang ni tgah luangkan mase untuk family
yela dok msia pun x lame kan
hujung bulan dpn da kene balek mesir ;(
lgpun xtau nak tulis pe la kat blog ni
baru je tukar layout n kemas2 sikit
nampak clean kan? hoho
tp aku da de idea nak tulis pe kat cni
perasan x post2 aku mule2 aku kembali wat blog ni ?
ttbe je trus cite pasal practical exam kan kan 
x penah nak cite mcm mane aku leh ttbe smpai mesir
yela mane tau ade org ingat aku tipu2 je kan study kat mesir tu (how come ?)
xpe2 lepas ni aku start post kisah perjalanan aku
daripada mule2 interview MAINS smpai la practical exam tu
msti korang ecxited nak tau nih kan *ade yg geleng2 tu cess*
korang x xcited pun xpela aku post gak
kesah lak aku kan ? (tagline dak ARMA haha)
ok smpai sini je
baru lepas sahur nih
nak g tdo jap b4 subuh
chow cincauuu

p/s - lupe nak ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan al-Mubarak *blom trlmbt lg wpun da hmpir sminggu pose ;p*
p/s II - skang ni da abis tgok Grey's Anatomy season 1-5.nak download season 6 lak.da ketagih cite2 medic nih haha

No comments:

© Templates Deisgn by | Nurulchumel Design