Sunday, August 29, 2010

recap # 4 PITT ke PAYASUM

disebabkan aku terase rajin nak tulis arini n sbb dpt internet free
aku nak smbung r cite PITT tu
yg aku cite sebelum ni time kitorang kat PDI je kan
tp ade gak mase kitorang dpt keluar ingat kitorang banduan ke ?
bukan kuar main2
tp wat program
program bg semangat namenye ahha
kat Pusat Anak2 Yatim Sg Udang, Melaka (PAYASUM)
kitorang g 20 Jun ya3ni sehari lpas bday aku hehe nak gak bgtau !
ok2 da3 kang start merepek lg kang ni
zoom in ! haha


ni la dak2 kat PAYASUM tu
comey2 kan hehe


ni lak dak2 sesat
bakal2 ustaz yg nak g Morocco nih


aishh asek gmbr korang je


ha yg baju hijau tu la pengetua kat cni
mcm ayah dak2 ni la kirenye


dak2 ni x abes2 lg lol


haa dulu sume montel2 kan hahaha


uiyoo macho tu
*bkn yg dpn,tp yg blakang uh hehe


kembali ke cite 
ni antara trofi2 yg dorang dpt.byk kan?


aku ngan salah sorang dak kat sane
haiyaa name da lupe lor . alzheimer2 hehe


pose untuk majalah MAINS isu 2 haha



program suap-mnyuap rakan sebelah haha




sume lapar yeahh



sesi penyampaian hadiah la plak


sedap dgr adik nih bace Quran
berbakat besar wo0 dorang nih


ha ni pun same


bile dorang bg nasyid ,


kitorang pun xnak kalah ! haha
wpun x brape nak ready yer


dak2 laki group aku


adik2 perempuan yg cute2 kan kan


bye2 sume
nti bile kitorang free kitorang dtg lg k
doctor ade mase free x ? -_-


Pengajaran Program


lepas tgok adik2 kat PAYASUM ni baru la aku sedar x sume org brnasib baik cam kite
wpun kitorang nih dpt g oversea smbung plajaran
tp kene gak sedar ade org yg x brnasib baik
sbb tu r kite kene blaja rajin2 beb
untuk berbakti kpd masyarakat kelak lg2 kitorang yg bakal jd ustaz/ustazah n doctor nih
*jd humble lepas pg program nih


p/s I - lagu Hati Yang Kau Sakiti wat aku teringat kenangan lame lor.si dia yg buat aku single smpai skang.ok xde kene ngena haha

p/s II - smalam da beli bola basket.bleh la praktis basketball hari2 cmni hehe . sekali lg,xde kene ngena ngan post.


to be continued lg la nampaknye . . .

No comments:

© Templates Deisgn by | Nurulchumel Design