Tuesday, August 31, 2010

i miss you

'I Miss You'
ungkapan yg jarang2 aku tuturkan
tak kira la kat sape2 pun
tapi kali ni aku nak gak luahkan
khas untuk si dia


aku rindu kat kamu
aku rindu segala yg ade pada kamu
aku rindu penampilan kamu yg selalunye coklat berbeza dgn aku yg selalu hitam putih
aku rindu ilmu kamu yg sangat luas
aku rindu fizikal kamu yg besar
aku rindu 4 musim yg ade kat kamu
teringat kembali time mule2 kite jumpe 9 Ogos 2009 lalu
tarikh keramat yg menyatukan kite
aku pada mulenye insan yg tak tau pape ni
kpd med student yg semakin menyukai bidangnye
aku rindu Universiti Ain Shams tmpat aku menuntut ilmu medic




aku rindu kerusi empuk dwn kuliah yg membuatkan pelajar2 lain dan aku terlena




aku rindu kafe dan tuannye yg suke menipu itu
aku rindu makan batotis bi ketchap dan bi tiban
aku rindu gak kat fatirah dan creb




tak lupe kat to'miah even dah stop mkn lepas tau kesannye trhadap med student




aku rindu kat akak kafe yg matenye sgt memikat 
aku rindu Dissecting Room atau bilik mayat




tmpat yg buat mate aku sakit bile 1st time masuk
tapi dah makin suke masuk krn minatku pd subject Anatomy
aku rindu doctor2 aku
Doctor Sanaa Eisaa yg slalu tanye student2 dlm dwn kuliah
tringat bile aku dpt jwb soalan ribozyme die tp die ckp name aku mcm name minyak wangi
tak lupe Dr Faten gak
doctor yg suke pnggil student ke dpn jadi model
aku pun terkena gak jd model tight junction n gap junction nye
aku rindu Dr Ebtessam
yg tak mnyukai student duduk kat blakang2
dan gak Dr Azza yg xkan lupe kat aku
ayat die yg aku rindu "you are the tallest malizian student i ever seen"
ha tak lupe gak kat pakcik jual tulang
yg penat promote kat aku beli tulang untuk 2nd year nti kat die
aku rindu kat kedai2 buku Ain Shams
yg buat aku gatal kaki nak singgah tiap2 hari
aku rindu kat Oscar tempat aku mencari nota2 kuliah
aku rindukan bas kamu
yg memaksa aku dan rakan2 melompat untuk naik setiap hari
tak lupe kat tremco kamu
yg dibawak dgn penuh kelajuan
aku rindu teksi dan drivernye yg suke cekik darah
aku rindu perjalanan kaki aku ke ARMA bile x dpt bas
aku rindu kat anak kamu Miss Winter
yg selalu membuatkan rmai student x bgun pg sbb best tido
dan jugak Mr Summer
yg buat aku malas nak keluar krn haba yg mencucuk
aku rindu ARMA
tempat pnginapan aku
bilik aku yg selesa dan sejuk
aku rindu Syari' Asyarah yg buat aku jalan kaki ke sane tiap hari untuk cari makanan
aku rindu kat asir mango dan asob kamu
yg sgt melegakan lg2 bile Mr Summer mule mengganas
aku rindu rumah negeri sembilan gak
tempat pnginapan aku bile mule2 smpai dulu
tapi pindah ke ARMA untuk mencari keselesaan
akhir sekali
aku rindu kamu la Egypt !






p/s - post ni dibuat bile da rndu kat Mesir.lg 30 hari je huhu.
p/s II - ni post paling merepek aku stakat nih haha







4 comments:

imtiyazismail said...

kehkehkeh....
bila kt mesir rindu nk blik mlysia
dh kat mlysia rindu mesir lak kan?
sabar lah ye...;)
semua yang disebut2 itu masih wujud di sini...insyaallah akan berjumpa lg

Dr Is Afiq said...

haa tula kan kak
pe nak jd la nih huhu

p/s - lg satu lupe rndu kat jalan nak g kfc dkt ngan arma tuh.sbb prnah trsrmpak ngan org tu ahha

una comey said...

ha3...ntahnye...ble blk msia,rndu msir...g la msir tuu....ko xnk pn jmpe ktorg kn???=(

Dr Is Afiq said...

haha emo lak ko cni ek
msti r nak weh.
tp lpas raye r.
ramadhan ni cam mls nak kuar hehe

© Templates Deisgn by | Nurulchumel Design